Πέμπτη 3 Απριλίου 2008


Άλλη μία σεζόν στην τηλεόραση, άλλη μία κωμική σειρά. Ας μιλήσουμε για τον Άρη Μουστοξύδη που μετακομίζει στα βόρεια προάστια με την οικογένειά του.Είναι cool τύπος, άνετος, λίγο στον κόσμο του, του αρέσουν οι γυναίκες, οι μηχανές, αν και δεν έχει, και αγαπάει πολύ τη γιαγιά του.Πού συναντά για πρώτη φορά τη Λίζα;Συναντιούνται στον κήπο, είναι επεισοδιακή η πρώτη επαφή και μετά προκύπτει ένα ωραίο ειδύλλιο.Ο Άρης από τη μεσαία τάξη βρίσκεται ξαφνικά στον κόσμο των πλουσίων. Θα θέλατε να σας συμβεί κάτι αντίστοιχο;Και ποιος δεν θα το ήθελε; Αν στα χαρίζουν είναι ευχάριστο. Δεν έχω σκοπό της ζωής μου να κερδίσω το ΛΟΤΤΟ ή το Τζόκερ, αλλά αν έρχονταν πολλά χρήματα στα χέρια μου δεν θα έλεγα όχι.Μέσα από τη σειρά θα θυμηθείτε τα σχολικά χρόνια...Χαίρομαι, γιατί μου άρεσαν τα χρόνια που πέρασα στο σχολείο. Ήμουν ζιζάνιο, ποτέ δεν πρόσεχα στο μάθημα και πάντα έψαχνα ευκαιρίες για να ρωτήσω άσχετα πράγματα και να ξεφύγουμε λίγο από την κλασική ροή του μαθήματος. Περιμένω να ξεκινήσουμε τα γυρίσματα για να ζήσω ξανά τις στιγμές αυτές.Ο στόχος σας επαγγελματικά ήταν η ηθοποιία;Όταν πρωτοξεκίνησα στην τηλεόραση δεν είχα στόχο ούτε καν την παρουσίαση... απλώς έβλεπα πολύ MAD και έστειλα ένα βιογραφικό. Τρία χρόνια μετά ήρθε η πρόταση για την κωμική σειρά «Η ώρα η καλή» που με έκανε να γνωρίσω έναν καινούργιο κόσμο, αυτόν της υποκριτικής, που δεν τον είχα σκεφτεί ιδιαίτερα. Χαίρομαι που μου δόθηκε αυτή η ευκαιρία, γιατί είναι ένας χώρος που τον έχω αγαπήσει και με ιντριγκάρει. Για το λόγο αυτό ξεκίνησα μαθήματα στη Σχολή Πρόβα και είναι αυτό που θέλω να κάνω στην υπόλοιπη ζωή μου.Ποια είναι η μεγαλύτερη δυσκολία στη δουλειά αυτή;Το να μην είσαι κατάλληλα προετοιμασμένος. Αν δεν έχεις μάθει καλά το ρόλο, αν δεν έχεις μελετήσει για να τον αποδώσεις σωστά, τότε σίγουρα έχεις πρόβλημα.Θα κάνετε κάτι άλλο αυτόν το χειμώνα;Όχι, αν και είχα κάποιες προτάσεις. Φέτος θέλω να αφοσιωθώ στη σειρά, γιατί είναι η πρώτη σεζόν που θα έχω βασικό ρόλο. Να επικεντρωθώ στα μαθήματα της σχολής και να κάνω και τις προπονήσεις μου.Αγαπημένο σας σπορ;Κάνω στίβο - διακόσια και τετρακόσια μέτρα. Και το καλοκαίρι, ρακέτες στην παραλία και κανό. Ξεκίνησα τον πρωταθλητισμό στα δεκαεπτά. Πριν ασχολιόμουν με το ποδόσφαιρο, το μπάσκετ... πάντα υπήρχε κάποιο άθλημα που μου άρεσε. Μια και η επόμενη χρονιά είναι χρονιά Ολυμπιακών Αγώνων, είναι ευκαιρία να θυμηθούμε ξανά πόσο σημαντικό πράγμα είναι ο αθλητισμός...

Δεν υπάρχουν σχόλια: